Känner du klumpadumpa!?

Försökte få upp mina ljus lila hissgardiner idag, det svåra är ju att få skruvhängarna så det passar hålen i hissgardinen och dessutom ska den sitta i mitten av fönstret..
själv tycker jag att jag är sådär piffig inredare som på tv(eller verkligen inte, har noll koll;)

Försökte stå på en pall för att få i skruven i taket på fönstret, sen knödde jag i fönstret för att komma nära, men det gick inte, så fick snällt gå ner på palle igen..ställde mig på tå för att nå...åååå vips så vek sig pallen på något sätt(har nog bestämt förut hört om pallar med mjuka ben som viker sig) och jag ramlade baklänges ner och slog i baken, ryggen och tillslut högerarmen på soffan som stod bakom..
helvete vad ont det gjorde...gjorde lite profylaxandingar för att inte känna smärtan..hmmm kanske ska man skaffa "drulleförsäkring" för sig själv...för mig räcker nog inte olycksfallsförsäkring..eller kanske ska man skaffa sig en såndär mjuk hjälm som jag såg en unge hade på sig..haha

Kommentarer
Postat av: Petra bloggar

HAHAHAHAH men sötnöt! Din toka, du får ringa kussen nästa gång du ska skruva upp något, dessutom har jag ju en finfin pall som inte viker sig fnissar



Hoppas att du inte skadade dig allvarligt nu :S

2009-05-20 @ 22:29:51
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Erika

ja jahar ännu inte gått och frågat hos återförsäljaren om de kan hjälpa mig, men ska göra det på måndag. Ha en bra dag =)

2009-05-21 @ 11:02:22
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0