jahupp..

Första maj och lååååångldig helg. Var ta mig tusan flera år sen jag var ledig varje helg. Känna "änna" lite konstigt. Vad ska man göra av all sin lediga tid!? hmmm..
Skulle åkt till min goe kille i Lidköping men han ska dock jobba helg, sikken otur  för mig hihi. Han kom hit på en snabbvisit istället.

Vi grillade på min elgrill, haha nja det blir väl inte samma som med kolgrill, men känslan av att ha grillat är den samma. Vill bara tillägga att i denna familj sköter jag grillen och Martin gör allt annat, vilken man man har träffat.
Sen bar det av ner mot skräckaln för att se den stora elden, den var riktigt stor och fin. Blev dock en snabbis där nere, Martin hade nämligen bara shorts med sig, hahaha han är för tokig. Han är väldigt var utav sig men där gick nog gränsen.
Där gick han sommarklädd medans jag hade fleecetröja, höstjacka, halsduk och skinnhandskar och ändå frös jag. Vi gick ganska snabbt hem igen vill jag tillägga.
Herr het och fröken frusen, mja..vet redan vad vi kommer att bråka om.. vi har redan gissel med AC:n i bilen, eller rättare sagt i hans bil..I bettan bilen finns bara manuell..

Men helvete vad gooo han är! Att Bulle kunde hitta en ordetlig karl...bara att förstätta njuta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0