Hunnit med en hel del..

Då var man lååångledig då, det kan aldrig sitta fel:)...men tro inte att jag slapp "västan gänget" bara för det, utan här skulle åkas ut till Lanesund utanför Uddevalla för att äta frukost hos da chef...puh!!!
Näää han är så trevlig så och de andra med såklart :=P

Han hade även bjudit in grabbgänget, dvs alla grannar runt om..riktigt skojiga killar..det blev många skratt runt matbordet.
Chefen hade också gjort om inomhus, det blev änna rätt fint, bort med omålat furu och in med med ljuset:=)
Härligt att äta frukost med havsutsikt, det är man ju inte bortskämd med här i "Skuggstan".

Efteråt följde Bella med mig hem för att försöka piffa till mitt vardagsrums sedan målningen. Jag har kanske sagt att jag har noll koll på inredning, visst är det kul, men jar har inte ögat för hur man gör det snyggt.
Jag har mera koll på vilka färger jag vill ha...men där går också gränsen..haha

Så Bella fick fria händer för att greja lite, hon spang ut och in, grejade och ändrade...tänk vad lite man kan göra utan att gå och inhandla nya saker. Bara att få till smådelarna till ett helhetsintryck..TACK för all hjälp Bella!! Kom gärna snart igen:)

Har även varit nere i källaren och röjt...fy vad mycket skit man samlar på sig.."jo men det kan vara bra att ha någongång..." yeah right!!! haha

Nu vill man inte hinna stöka ner allt det fina(jupp jag är slavermaja nummer ett) så jag tar min surdegsjäsning och drar till Lidköping. för att göra kvällsmat till min hårt arbetande polis till pojkvän:)..


Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

oooohlalalaaaaaaa, haru skaffat dig en cop! coolisch! hihi! :-)



Jamen, vad bra tt du fick dit en kompis att fixa lite, det är nästan alltid bättre att flytta om än köpa nytt (och det kommer från mig? haha!) fast mest flyttar jag nog runt ;-D när får man se pics?



Klem

2009-05-26 @ 06:27:00
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0