Ajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj....

VAD HÄNDE!? vaknade imorse och kunde inte röra nacken.. :(

Så ont har jag inte haft på ett år...Min käre Martin låg bredvid mig och såg hur ont jag hade.
Skulle på min sjunde akupunkturbehanling idag, men fick ringa och ställa in, jäkla synd.
Försökte lirka på huvudet för att se om det blev bättre, men minsta lill rörelse gjorde att jag bara skrek rakt ut. Kände inte att jag ville stanna hemma från jobbet men Martin sa "Om du inte ens kan röra huvudet, hur ska du då kunna köra bil till jobbet?"
Han hade väl en poäng i det, så jag ringde och sjukskrev mig..usch vad det tog emot:(
Martin gav mig mina värktabletter innan han åkte hem igen till Lidköping där han jobbar och bor.(miss u redan).

Jag stensov i 5 timmar innan jag vaknade av ett sms vid 13 tiden och nu känns det hela mycket bättre. Ska försöka ta mig ut och cykla(dock påklädd i nacken) man får ju krupp av att sitta inne en hel dag..Nu skulle man ha haft hus och bara suttit ute och solat, men men bor man i "skugg nordstan" så gör man, därför får man bege sig ut och röra på sig istället..tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

jävla nackdelar ;-P isch! hoppas du kom ut på cykeln och igång med blodcirkulationen :S stackare!



hörrö, du är välkommen anytime självklart! :D



KRAM

2009-05-15 @ 18:05:34
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Sofia

Är det Vänervindarna som jävlas med dig kanske? De har blåst illa kallt i ett par dagar tycker jag.



Ska vi försöka ta oss en promenad snart?

2009-05-15 @ 22:06:07
URL: http://vildvittra.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0