Sätter punkt!

Nu är det tajm för ett nytt kapitel i mitt liv.
Efter att min käre pojkvän peppat mig att våga gå vidare och tröstat mig när jag varit nere, så gav han mig modet att våga säga upp mig på mitt gamla jobb.
Det bästa jag gjort på mycket länge :) vad som händer med pengar och ersättning, det är en värdslig sak. Jag mår mycket bättre psykiskt efter denna långa tid av trakasseringar från alla jobb, ett mindre problem.

Nu har jag fått chansen att hitta en arbetsgivare och arbetskamrater som vill att jag ska må bra och göra så gott jag kan. Nu får jag även be om HJÄLP, eller det är snarare ett krav, haha lite komiskt hur olika arbetsgivare resonerar..
Att man jobbar som ett team är A och O och detta verkar lovande.
Inte kan jag veta hur jag kommer att klara arbetet, men hela sitautionen runt omkring är mer välkomnande iaf.

Efter första dagen har jag iaf fick jag veta att "alla är jättenöjda med mig" det kändes jättekul..
Jag tänker göra så gott jag kan och vill göra bra ifrån mig...

Tro det eller ej, ser framemot att jobba imorgon..jippi kay yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0