Glad och kär amatör!

När man läser massa snygga bloggsidor förstår man vilken amatör man är på att blogga, min bloggsida är ju rena lekskolan jämfört med andra, men för tusan gubbar man ju inte jämför sig heller för då blir man ju tokig i skallen. Jag gör det å andra sidan mest för att skriva av mig och då mest när det händer tråkiga saker...hmmm konstigt.

Anledningen till att jag inte skrivit något alls det senaste tre veckorna kan vara för är att jag efter 2½ år som ego-singel har jag gått och blivit tokkär:D..WIIHOOO!!!!
Now we talking!! Nu hajar jag...är det så här det känns när man hittat rätt...då har jag verkligen varit ute och cyklat innan..haha
Nu känns allt enkelt, naturligt och självklart! Är det honom jag letat efter...ja vilken man..Nu finns det ingen återvändo..så nu vet du det Martin;)..moah hahaha.. Han är allt jag någonsin önskat, stilig, snygg, manlig, snäll, otroligt ödmjuk, rolig och trygg. Han är lite som jag fast 1000 ggr bättre:)

Vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mina känslor, finns inga ord för att beskriva. Sånt måste upplevas..jag har alltid undrat och frågat alla om hur det känns när man "träffat rätt" ."det vet du när det händer" har jag fått till svar...jaha..har jag tänkt
då, tack för den hjälpen!
Om man aldrig har känt den känslan, hur vet man då vad man ska leta efter?

Om att "hitta rätt" bara känns ett uns vad det jag känner nu, då är jag mer än nöjd :)

Jag ska bara låta honom komma ända in i under mitt skal, han är på god väg men det är svårt. Efter 28 år (snart) med ständigt behöva vara någon man inte är och behöva ändra på sig för att duga..då är det svårt att bara hitta den där trygghetskänslan efter bara en kort tid..men med lite tid så..

åååå jag saknar honom...ska kolla lite bilder på honom innan jag nanar kudden som luktar honomm..mmmm


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0